DirectX 12

0
Παρουσιάστηκε στο Game Developers Conference.

Η Microsoft μαζί με τους συνεργάτες της από την Nvidia, την AMD, την Intel και την Qualcomm έδειξε την νέα έκδοση του DirectX API στην φετινή GDC.

Σύμφωνα με δηλώσεις από στελέχη της Microsoft, το DirectX 12 θα προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις για τους προγραμματιστές για όλες της πλατφόρμες της, δηλαδή τα WIndows, το Xbox One και τις φορητές συσκευές (κινητά, tablets κτλ) με λειτουργικό Windows.

Το DirectX 12 έχει ως στόχο να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των γραφικών σε επιδόσεις στα σύγχρονα games, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να "εξαπλώσουν" πιο εύκολα τις εντολές σε πολυπύρηνους επεξεργαστές, μειώνοντας ταυτόχρονα το "bottleneck" μεταξύ της CPU και της κάρτας γραφικών.


Η Microsoft θα παρέχει επίσης νέα εργαλεία στους προγραμματιστές ώστε να έχουν πρόσβαση σε "lower level" λειτουργίες του hardware, εξαλείφοντας έτσι ορισμένες μειώσεις στις επιδόσεις, οι οποίες προκαλούνται λόγω της επικοινωνίας του DirectX ανάμεσα στην game engine και το hardware.

Στις μετρήσεις του 3DMark, η Microsoft αναφέρει ότι υπάρχει βελτίωση της τάξης του 50% στις επιδόσεις του επεξεργαστή και μένει να δούμε αν το νούμερο θα είναι τόσο μεγάλο στην πράξη.
Θεωρητικά, οι βελτιώσεις που αναφέρονται μέχρι τώρα στις μετρήσεις και που θα "μεταφραστούν" σε καλύτερες επιδόσεις στα games είναι παραπλήσιες με τις αντίστοιχες βελτιώσεις του Mantle API που αυτή τη στιγμή είναι αποκλειστικότητα της AMD (αφού το δημιούργησε η ίδια). Για το τελευταίο, παρατηρούνται σημαντικές αυξήσεις στα frames per second στο Battlefield 4 που έχει την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί το Mantle API.

H Turn 10 Studios έδειξε στην GDC και μια έκδοση του Forza Motorsport 5 το οποίο έτρεχε σε ένα PC με Direct3D 12 και μια GeForce Titan Black και σύμφωνα με την προγραμματιστική εταιρεία, το παιχνίδι σε περιβάλλον DirectX 12 έτρεχε κολλημένο στα 60FPS. Τέλος, η Microsoft ανέφερε ότι το νέο της API θα υποστηρίζει καλύτερα από ότι στο παρελθόν τα συστήματα με πολλαπλές κάρτες γραφικών, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο οι εφαρμογές να μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον επεξεργαστή και την ενσωματωμένη κάρτα γραφικών σε chipsets όπως το Intel Haswell και ταυτόχρονα να χρησιμοποιείται και η ανεξάρτητη κάρτα γραφικών του υπολογιστή.

Όπως φαίνεται, η Microsoft ρίχνει στο ρινγκ τον αντίπαλο του Mantle API της AMD, το οποίο αυτή τη στιγμή θεωρείται ανώτερο τεχνολογικά από το DirectX 11. Περισσότερο ενδιαφέρον αποκτάει το πράγμα και από το γεγονός ότι το DirectX 12 θα χρησιμοποιηθεί και στο Xbox One.

Τα πρώτα games που θα χρησιμοποιήσουν το DirectX 12 αναμένονται να εμφανιστούν μέσα στο 2015. Επίσης, λέτε να δούμε το Forza 5 στα PC; Θα είχε πολύ ενδιαφέρον κάτι τέτοιο.

ΠΗΓΗ
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top