BMW R1200R

0
Νέος κινητήρας και πλαίσιο, μοντέρνα σχεδίαση και χωρίς το σύστημα telelever στην μπροστινή ανάρτηση. To R1200R ανανεώνεται με τον υγρόψυκτο κινητήρα που χρησιμοποιείται στο R1200GS και R1200GS Adventure ο οποίος αποδίδει 125 ίππους στις 7.750 σ.α.λ και όπως λέει η BMW έχει δεχθεί αλλαγές για καλύτερη απόδοση της ροπής.

Στον τομέα των ηλεκτρονικών συναντάμε το ABS, το σύστημα ASC (Automatic Stability Control), αλλά και δύο συστήματα ανάφλεξης (rain και road). Όλα αυτά στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στον προαιρετικό περιλαμβάνεται η χαρτογράφηση ανάφλεξης Pro και το σύστημα DTC (Dynamic Stability Control).

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα το οποίο φέρει τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του. Στον τομέα των αναρτήσεων η BMW μας εξέπληξε αφού επέλεξε ανεστραμμένο πιρούνι και όχι το σύστημα telelever που είχαμε συνηθίσει εδώ και πολλά χρόνια. Πίσω παρέμεινε πιστή στο paralever με μια εξελιγμένη έκδοση του συστήματος με την ονομασία Evo. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η νέα γενιά των ελεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων ESA με δύο επιλογές στις ρυθμίσεις τους (road και dynamic).

Οι αλλαγές της σχεδίασης είναι πολλές και αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες άκρως επιτυχημένες. Πολύ όμορφη η διχρωμία κόκκινο, άσπρο. Νέος είναι ο προβολέας, το τελικό της εξάτμισης, το ρεζερβουάρ και το ουραίο τμήμα ενώ εντελώς διαφορετικό είναι και το πάνελ οργάνων.




πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top