GP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ - Πόλεμος στη Sepang - επίθεση Rossi σε Marquez! (UPD)

0
Ο προτελευταίος αγώνας της χρονιάς, που φιλοξενείται στην πίστα της Sepang, στη Μαλαισία, ξεκίνησε με επεισοδιακό τρόπο εκτός πίστας την Πέμπτη 22/10, στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.

Εκεί, λοιπόν, ο Valentino Rossi, έπιασε τους πάντες εξαπίνης, εξαπολύοντας επίθεση κατά του Marc Marquez!

Κατηγόρησε ευθέως τον πιτσιρικά για unfair στο Phillip Island, λέγοντας πως «έπαιζε με τον ίδιο και τον Iannone» λειτουργώντας προς όφελος στο Lorenzo, με σκοπό να του δώσει τη δυνατότητα να αποσπαστεί. Μόνο που, για κακή του τύχη, δεν του... κάθισε.

Και όλα αυτά δεν τα έλεγε τυχαία. Μαζί του είχε και... πειστήρια με το αναλυτικό γυρολόγιο του Ισπανού στην Αυστραλία, τα οποία έδειχνε στους συμπατριώτες του δημοσιογράφους.

«Για κακή του τύχη ο Lorenzo την Κυριακή δεν ήταν τόσο δυνατός, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα είχε τελειώσει το θέμα. Αυτό που ήθελε ήταν να καθυστερήσει εμένα και τον Iannone, ίσως για να βάλει κι άλλους ανάμεσα σ' εμένα και τον Lorenzo. Και στο τέλος αυτό κατάφερε».



Είπε, επίσης, πως ο νεαρός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Repsol Honda θέλει να πάρει το Πρωτάθλημα ο Lorenzo, γιατί «...είναι νευριασμένος μαζί μου σε προσωπικό επίπεδο, αν και ποτέ δεν το έχει παραδεχτεί. Πιστεύει ότι στην Αργεντινή εγώ έφταιγα που έπεσε, ενώ ακόμα σκέφτεται το τελευταία εσάκι στο Assen και πιστεύει ότι αυτός θα έπρεπε να είχε κερδίσει τον αγώνα. Από τότε έχει νευριάσει μαζί μου και σκέφτεται σαν παιδί: δεν θα κερδίσω εγώ, αλλά ούτε κι εσύ! Αυτή τη στιγμή, όπως το βλέπει, το λιγότερο κακό είναι να κερδίσει ο Lorenzo. Αν κερδίσω ένα ακόμα Πρωτάθλημα τότε γνωρίζει ότι αυτός θα είναι ένας επιπλέον για να με φτάσει στο μέλλον, ενώ αν κερδίσει ο Jorge θα είναι περίπου στα ίδια».

«Ήταν μια τεράστια απογοήτευση για μένα, λυπάμαι πολύ. Το είχα καταλάβει εδώ και κάποιους αγώνες, αλλά δεν περίμενα πως θα έπαιρνε τόσο ξεκάθαρη θέση και πως θα αγωνιζόταν με τέτοιοι τρόπο. Είμαι απογοητευμένος, λυπημένος και ανήσυχος».

Θυμήθηκε, μάλιστα, και τον αγώνα της Laguna Seca το 2013, τότε που ο Marquez τον είχε περάσει από τα χώματα της Corkscrew όπως είχε κάνει ο ίδιος παλιότερα (2008) επί του Stoner.
«Ήθελε να κάνει αυτό που έκανα στον Stoner πριν πέντε χρόνια, ενώ εύκολα θα μπορούσε να με περάσει τρεις στροφές πιο μετά. Ήταν το πρώτο σημάδι. Μου το έλεγαν κάποιοι τότε, αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω».

Αμφισβήτησε ακόμα και αυτό που έχει παραδεχθεί ο Marquez - ότι αποτέλεσε δηλαδή το ίνδαλμα του Ισπανού. «Είναι αλήθεια ότι είχε αφίσα μου στο δωμάτιό του; Δεν το ξέρω, δεν είμαι βέβαιος γι' αυτό».

Για να πει κλείνοντας: «Σε τελική ανάλυση προτιμώ την αντιπαλότητα που είχαμε με τον Biaggi. Τουλάχιστον τότε ήταν ξεκάθαρα τα πράγματα. Δεν άντεχε ο ένας τον άλλο και αυτό ήταν».

UPD: «Πήρα ένα ρίσκο. Δεν μπορούσα να το βουλώσω. Τα λόγια μου ίσως έχουν θετικό αντίκτυπο ίσως πάλι να λειτουργήσουν αρνητικά. Τουλάχιστον τώρα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ», δήλωσε υπό την πίεση των δημοσιογράφων ο Rossi την Παρασκευή.
Ερωτηθείς για το αν πιστεύει ότι μπορεί στον αγώνα της Κυριακής να στεφθεί Πρωταθλητής για 10η φορά στην καριέρα του, απάντησε: «Δεν πιστεύω ότι θα είναι τόσο εύκολο. Αν είχα νικήσει τον Lorenzo στην Ισπανία, θα είχα ευκαιρία, αλλά τώρα δεν το νομίζω».


 

Πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top