Header Ads

Το H1Z1 χωρίζεται σε δύο παιχνίδια και έρχεται σε Xbox One και PS4

Το H1Z1 χωρίζεται σε δυο ξεχωριστά παιχνίδια, σύμφωνα με την εταιρία Daybreak που είναι ο publisher του H1Z1.

Το πρώτο παιχνίδι θα είναι το H1Z1: Just Survive και θα έχει μια νέα εστία ενδιαφέροντος, σε μια συνεχές, ανοιχτού κόσμου εμπειρία. Οι παίχτες θα πρέπει να συλλέξουν υλικά και τροφή, να κατασκευάσουν αντικείμενα και να χτίσουν βάσεις για να επιβιώσουν από την απειλή των ζόμπι.

Το δεύτερο παιχνίδι θα είναι το H1Z1: King of the Kill και πρόκειται να είναι ένα πιο γρήγορου ρυθμού shooter με κέντρο σημείο την μάχη μέχρι τον θάνατο τύπου modes, συμπεριλαμβανομένου και του δημοφιλούς Battle Royale. Και τα δύο παιχνίδια έχουν “δικές τους ομάδες σχεδιασμού και ανάπτυξης.”

Η Daybreak είπε πως τον προηγούμενο χρόνο άρχισε να παρατηρεί ξεχωριστά communities να ξεπηδούν μέσα στο H1Z1. Η μια ήταν αφοσιωμένη στον αρχικό σχεδιασμό του παιχνιδιού επιβίωσης ενώ ένα άλλο μεγάλο κομμάτι ενδιαφερόταν αποκλειστικά στο Battle Royale mode του παιχνιδιού. “
Πολλοί παίχτες στο community συζητούσαν για τον χωρισμό του παιχνιδιού στα δυο και εμείς ακούσαμε δυνατά και καθαρά” είπε η Daybreak σε μια ανακοίνωσή της. “ Θέλουμε να σιγουρευτούμε πως οι δυο τίτλοι θα έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται και αξίζουν, για να ανθίσουν πραγματικά.”

Από τις 17 Φεβρουαρίου και τα δυο παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα για 20€ το καθένα στο Early Access του Steam. Όσοι έχουν αγοράσει το H1Z1 πριν τις 16 Φεβρουαρίου θα έχουν πρόσβαση και στα δυο παιχνίδια χωρίς χρέωση.

Επιπλέον, το H1Z1: King of the Kill αναμένεται να βγει από early access για το PC και να κυκλοφορήσει και για Xbox One και PlayStation 4 στα μέσα του 2016. Ο developer δουλεύει σχέδια για να πραγματοποιήσει το ίδιο και για το H1Z1: Just Survive.

Το action MMO βγήκε μέσω του Early Access, και έγινε ένα από τα καλύτερα σε πωλήσεις στο Steam για το 2015. Η δημοφιλία του όμως προκάλεσε και κάποιες αντιδράσεις, καθώς πολλοί παίχτες οργίστηκαν με τα “pay-to-win” airdrops όταν το παιχνίδι πρωτοξεκίνησε. Ο CEO της Daybreak, John Smedly παραιτήθηκε αργότερα από την θέση του στην εταιρία λόγο της υπερβολικής λεκτικής παρενόχλησης που δεχόταν στο διαδίκτυο.




Πηγή





Από το Blogger.