Είσαι εταιρεία χοτ-ντογκ στις ΗΠΑ που θέλει να λανσάρει ένα νέο προϊόν με πρωταγωνιστή το... υπερμεγέθες λουκάνικο.

Τι πιο φυσικό από το να επιλέξεις το ημίχρονο του Super Bowl για να μεταδόσεις τη νέα σου διαφήμιση.
Η «συνταγή» του σποτ, όμως, αποδείχθηκε κομμάτι υπερβολική, όπως προκύπτει από το γεγονός ότι η διαφήμιση δεν μεταδόθηκε ποτέ ξανά.
Δείτε την και κρίνετε αν η απόφαση ήταν σωστή:

Τι πιο φυσικό από το να επιλέξεις το ημίχρονο του Super Bowl για να μεταδόσεις τη νέα σου διαφήμιση.
Η «συνταγή» του σποτ, όμως, αποδείχθηκε κομμάτι υπερβολική, όπως προκύπτει από το γεγονός ότι η διαφήμιση δεν μεταδόθηκε ποτέ ξανά.
Δείτε την και κρίνετε αν η απόφαση ήταν σωστή: