Παλιά, καλή, υγρή... Νταϊάνα Ιγροπούλου

0

Τα τελευταία νέα από αυτό το κορίτσι που κατά τη γνώμη μας ήταν μια από τις πιο όμορφες παρουσίες στο μόντελινγκ είναι ότι ζει στο Λονδίνο και σπουδάζει υποκριτική. Η Νταϊάνα Ιγροπούλου άφησε ιστορία με τις σέξι φωτογραφήσεις της - μια εκ των οποίων θα μας μείνει αξέχαστη διότι τότε ήταν που έκλεισε τα 18! 

Η Νταϊάνα τα... πέταξε όλα στο Max και τότε είχε δηλώσει: «Όταν είμαι ερωτευμένη δεν υπάρχουν όρια»... «οι άνδρες δεν τσαντίζονται μαζί μου. Εχω τον τρόπο μου...», «Θέλω να μου δίνει ο άλλος ό,τι ζητήσω. Να μου κάνει το χατίρι, να μη μου λέει «όχι», από τα πιο ασήμαντα μέχρι τα πιο σημαντικά». Οσο για τις απιστίες δηλώνει πως: «Εχω απατήσει μια φορά και το έχω μετανιώσει πάρα πολύ. Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, δεν θα το έκανα με τίποτα. Εκλαιγα για πάρα πολλές μέρες».

 





πηγη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top