Suzuki GSX-S 1000/1000F

0
Τα εν προλόγω δύο μοντέλα, αν το καλοσκεφτούμε, ουσιαστικά αντικαθίστανται ..σήμερα! Γιατί όλα αυτά τα χρόνια η Suzuki δεν είχε εκπρόσωπο στην κατηγορία λίτρου των γυμνών μοτοσυκλετών δρόμου! Και να που ξαφνικά επανέρχεται με μια πραγματική -σε χαρακτηριστικά και εμφάνιση- streetfighter! Ένα εντυπωσιακό μοντέλο που φοράει ένα νέο, ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο και έναν δοκιμασμένο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που λένε ότι είναι αυτούσιος των θρυλικών GSX-R 1000 Κ5-Κ8 (των μοντέλων δηλαδή που κυκλοφόρησαν από το 2005 έως το 2008).

Η Suzuki θέλει να το λέει roadster, σημασία έχει πως το κατασκεύασε για να προσφέρει συγκινήσεις σε αναβάτες που το λέει η καρδιά τους. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά δεν χρειάζεται συστάσεις και για την περίσταση έχει ρυθμιστεί να βγάζει τη δύναμή του σε χαμηλότερες στροφές και να αποδίδει τη ροπή του ακόμα πιο κάτω. Να έχει άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και να περνάει τη δύναμη στο δρόμο χωρίς να τρομάζει (στα πλαίσια του εφικτού πάντα).
Λένε ότι αποδίδει 150-155 ίππους, που αριθμητικά είναι μεν λιγότεροι από τους 180 του GSX-R, πλην όμως δεν τους λες και λίγους. Η ίδια η εταιρία του Χαμαμάτσου λέει πως επέλεξε τον εν λόγω κινητήρα για τη μεγάλη διαδρομή των εμβόλων του, κάτι που εξυπηρετεί την απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές.

Πέραν της διαφοροποιημένης χαρτογράφησης, αυτό που άλλαξε είναι τα νέα ελαφρύτερα πιστόνια, το προφίλ των εκκεντροφόρων και τα μπουζί ιριδίου. Ο κατασκευαστής δεν έδωσε στη δημοσιότητα κάποια καίρια τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως π.χ. βάρος, μεταξόνιο, ιπποδύναμη κλπ, ευελπιστούμε να τα μάθουμε πριν την έκθεση του Μιλάνου στις αρχές Νοεμβρίου.
Ευελπιστούμε επίσης ότι θα αλλάξει η πολιτική της εδώ αντιπροσωπείας και πως θα μπορέσουμε να βρεθούμε στη σέλα μιας GSX-S όταν και όπου γίνει η παρουσίασή της.
 
Traction Control τριών σταδίων
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που χρησιμοποιείται έχει τη δυνατότητα να ελέγχει την ταχύτητα αμφότερων των τροχών, τη θέση του γκαζιού και του στροφάλου, καθώς και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, 250 φορές ανά δευτερόλεπτο! Έχει τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας και, να και κάτι ακόμα πιο ευχάριστο, μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως και να τα αφήσει όλα ..στα χέρια του αναβάτη!
 
Τοπ περιφερειακά
Στον εξοπλισμό υπάρχει ABS τελευταίας γενιάς, ένα νέο ανεστραμένο -και απόλυτα ρυθμιζόμενο- πιρούνι Kayaba 43mm, ακτινικές δαγκάνες monobloc Brembo (απευθείας από το σημερινό GSX-R 1000, όπως και το αλουμινένιο ψαλίδι) και ένα εντυπωσιακά σχεδιασμένο (και φωτισμένο) πολυόργανο LCD, με πληροφόρηση για κάθε λειτουργία που γίνεται στη μοτοσυκλέτα. Τις εντυπώσεις πάντως κλέβει το πανέμορφο αλουμινένιο τιμόνι fatbar της Renthal!
 
Και η “φεριγκάτη” έκδοση
Επειδή πολύς κόσμος θέλει να πηγαίνει και ένα ταξιδάκι, παράλληλα με τη γυμνή 1000 μας έρχεται και ή έκδοση 1000F, όπου το “F” προέρχεται από τη λέξη φέριγκ. Κοινώς, διαθέτει επιπρόσθετα αεροδυναμικά πλαστικά βοηθήματα, που εξυπηρετούν τα μάλλα στις υψηλές ταχύτητες. Όλα τα υπόλοιπα, παραμένουν ίδια.














πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top