![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgN47R939vMdcFLjB54AV6fYAE2l5wp32bSgBLdnKaG63xQ0WQOnVbxWucCIdNbbrHFjTpkBgMhNaJP55wkCcUmHIohPYPVy-42TP4nNYI23DxtokDxpgReay6f5bkhk2oCPxjYBefcqtI/s1600/The-Witcher-3-Delayed-Until-May-19-2015.jpg)
Σύμφωνα με τους προγραμματιστές, ο λόγος της καθυστέρησης είναι «το ίδιο το μέγεθος και η πολυπλοκότητα» του παιχνιδιού, η οποία φαίνεται να «έχει αποφασιστική επίδραση στην παραγωγή».
Σε μια σύντομη δήλωση για τους οπαδούς της, η εταιρεία CD Projekt Red ζητά συγγνώμη για την καθυστέρηση και λέει ότι είχαν θέσει την ημερομηνία κυκλοφορίας «πάρα πολύ βιαστικά».
Αιτία της καθυστέρησης είναι ότι οι προγραμματιστές χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να διορθώσουν ζητήματα με το παιχνίδι. Φαίνεται ότι καθώς το παιχνίδι πλησιάζει στην ολοκλήρωση του, οι προγραμματιστές έχουν βρει «πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να διορθωθούν», και ως εκ τούτου, απαιτείται επιπλέον χρόνος μέχρι την κυκλοφορία του.
Φυσικά η απόφαση της CD Projekt Red να καθυστερήσει το παιχνίδι έτσι ώστε να καταστεί όσο το δυνατόν πιο bug-free είναι αξιέπαινη, αν και δεν είναι σωστό ούτε επαγγελματικό να παίζει κανείς με την υπομονή των οπαδών του. Μπορείτε να δείτε παρακάτω ένα trailer του παιχνιδιού που έβγαλε η εταιρεία στις 5 Δεκεμβρίου διαφημίζοντας την έλευσή του για να το αναβάλει τρεις ημέρες μετά.
πηγη