MemoryMirror: σας επιτρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικά ρούχα χωρίς κόπο

0
MemoryMirror: Για μερικούς ανθρώπους, τα ψώνια είναι διασκέδαση και για άλλους είναι απλά κάτι το αναγκαίο. Όπως και να το βλέπετε σίγουρα ξοδεύετε ώρες ταλαιπωρίας με το βάλε-βγάλε και προβάροντας ρούχα μέχρι να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει. Ιδιαίτερα αν ανήκετε στο ωραίο φύλλο.

Την λύση δίνει μέχρι στιγμής η εταιρεία Memomi με ένα ψηφιακό καθρέπτη, το memorymirror, ο οποίος μπορεί να σας διαφωτίσει άψογα αν σας ταιριάζει το ρούχο. Χρησιμοποιώντας απλές κινήσεις του σώματος, ή μέσω μίας εφαρμογής για κινητό τηλέφωνο, μπορείτε να δείτε στον καθρέφτη μία 360 μοίρες προβολή του εαυτού σας έτσι ώστε να καταλάβετε πως φαίνεστε από όλες τις γωνίες καθώς επίσης και να παρατηρήσετε δίπλα-δίπλα τα ρούχα που σας ενδιαφέρουν και που έχετε ήδη δοκιμάσει.

                            


Και δεν σταματά εκεί. Ο ψηφιακός καθρέπτης σας επιτρέπει να αλλάξετε το χρώμα των ρούχων με μια χειρονομία ή να δείτε ένα συνδιασμό ρούχων σε διάφορα χρώματα σε πραγματικό χρόνο, χωρίς καν να πάτε στο παραβάν για να αλλάξετε ρούχα.

Και φυσικά αν θελήσετε μία δεύτερη γνώμη η MemoryMirror σας επιτρέπει να κρατήσετε μια ποικιλία από ολόσωμες εικόνες  ή βίντεο και τις μοιραστείτε με την/τον φίλο σας μέσω μηνύματος στο κινητό.


                        
Ένα άλλο παράδειγμα της ολοένα και πιο κυρίαρχη Ίντερνετ των πραγμάτων, η MemoryMirror έχει σχεδιαστεί για μια σε κατάστημα ρούχων ψώνια, συλλαμβάνοντας στιγμιότυπα και βίντεο από ό, τι δοκιμάσετε. Χρησιμοποιώντας απλές κινήσεις του σώματος, ή μέσω μιας σύντροφος κινητό app, μπορείτε να ελέγξετε τον καθρέφτη για να δείτε 360 μοιρών πίσω και πλάγια όψη και παρατηρούν τα ρούχα δίπλα-δίπλα.

Η τεχνολογία σας επιτρέπει να αλλάξετε το χρώμα των ρούχων με μια χειρονομία ή να δείτε μια εξάρτηση σε διάφορα χρώματα σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να αλλάξετε ρούχα.


                         
Πόσο συχνά θέλετε μια δεύτερη γνώμη, ενώ ψώνια μόνος; Αντί να καταφύγει σε ένα κακής ποιότητας αυτοπορτρέτα, η MemoryMirror σας επιτρέπει να συλλάβει μια ποικιλία από ολόκληρο το σώμα ακόμη και εικόνες βίντεο που μπορείτε να μοιραστείτε με τους φίλους σας.

Από την άλλη, οι καταστηματάρχες έχουν επίσης ένα μερίδιο σε αυτή την τεχνολογία.  Ο καθρέπτης έχει σχεδιαστεί αφενός μεν να στέλνει συστάσεις και προτροπές από το υπάλληλο του καταστήματος προς τους πελάτες απευθείας μέσω από τον καθρέφτη αφετέρου δε τους βοηθάει να συγκεντρώνουν στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις του αγοραστή, σύμφωνα με το παρακάτω ενημερωτικό βίντεο, αν και το βίντεο, λέει επίσης ότι οι χρήστες ελέγχουν τις πληροφορίες τους και μπορούν να επιλέξουν να είναι ανώνυμοι.

Τα καταστήματα λιανικής πώλησης Neiman Marcus στην Καλιφόρνια της Αμερικής είναι τα πρώτα που προσφέρουν στους πελάτες τους την τεχνολογία της MemoMi, αλλά φανταζόμαστε θα υπάρξουν και άλλα.

Δείτε το σχετικό βίντεο παρακάτω:

               

πηγη

Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top