FIFA 14 (PS4)

0
  • Είδος: Sports
  • Format: PS4
  • Εκδότης: EA Sports
  • Ανάπτυξη: EA Canada
  • Διάθεση: Seven Spots (2310-587221)
  • Παίκτες: 1-4 (2-12 Online)
  • Κυκλοφορία: 13/12/2013
Ορισμένοι fans του ποδοσφαίρου και του FIFA 14 υποθέτω ότι θα στρογγυλοκάθεστε στους καναπέδες σας αυτή τη στιγμή παίζοντας το αγαπημένο σας ποδοσφαιράκι και πιστεύοντας ότι το FIFA 14 στο PS4 και το Xbox One είναι απλά… “μία από τα ίδια”. Κάποιοι άλλοι όμως, οι “πιο διαβασμένοι”, θα έχετε ήδη δει αυτό που λέμε εδώ και μήνες στο GameWorld και που είναι παγκοσμίως γνωστό, ότι δηλαδή η EA Sports ετοίμαζε από πριν μία εντελώς διαφορετική μηχανή γραφικών για την έκδοση στις next-gen κονσόλες.

Με την έλευση του PlayStation 4 στη χώρα μας, ήρθε μαζί και το FIFA 14, ένας launch τίτλος που έχει στηθεί πάνω στην ολοκαίνουργια Ignite engine. Μια μηχανή γραφικών που υπόσχεται πλήρη αναβάθμιση στα γραφικά και το gameplay. Στην πράξη όμως τι νέο έχει να μας προσφέρει; Αποτελεί άραγε λόγο αγοράς μιας next-gen κονσόλας; Μετά από “λιώσιμο” στο PS4, τόσο μόνος όσο και με φίλους, σας παραθέτω όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον νέο πολυδιαφημισμένο τίτλο της EA Sports στην νέα κονσόλα της Sony.





Modes και αρχικές εντυπώσεις
 

Με τα που θα συνδεθείτε στο FIFA 14 θα βρεθείτε μπροστά στο user interface, που ακολουθεί το layout της έκδοσης των PS3/Xbox 360/PC με μικρές αισθητικές βελτιώσεις αλλά και διαφορές στη χρωματική παλέτα. Τα μενού βρίσκονται στις θέσεις τους, το ίδιο και τα περισσότερα modes. Θα συναντήσετε τα κλασικά φιλικά, το Seasons mode, το Co-Op Seasons, το Ultimate Team, το Pro Clubs και την καριέρα προπονητή ή παίκτη.

Η μεγαλύτερη ίσως απουσία από το…next-gen FIFA 14 είναι ότι δεν υποστηρίζεται Online Team Play, δηλαδή το να παίζετε με φίλο σας στην ίδια κονσόλα εναντίον άλλων online αντιπάλων. Υπάρχει το Co-op seasons με φίλο που συνδέεται online από το δικό του PS4 και αντίστοιχα το τοπικό offline multiplayer στην κονσόλα σας. Η EA Sports έχει ακούσει ήδη μια μικρή (και δικαιολογημένη κατά την άποψή μου) γκρίνια στα forums της για την απουσία αυτού του χαρακτηριστικού, κάτι που την έκανε να καταλάβει τη σημασία του. Εκτιμώ ότι αν η γκρίνια αυτή συνεχίσει τότε δεν θα αργήσουμε να δούμε το χαρακτηριστικό αυτό σε μελλοντικό patch.


Το Career mode έχει μείνει ανέπαφο, καθώς για άλλη μια φορά δεν μπορείτε να αναζητήσετε παίκτη με βαση το rating, συνεπώς θα χρειαστεί να πληρώσετε για σκάουτερς. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα live ratings ανάλογα με την απόδοση των παικτών στο πραγματικό ποδόσφαιρο, αλλάζουν διαρκώς από την EA σε όλες τις εκδόσεις, ενώ το προφίλ με το level σας μεταφέρεται κανονικά και στην next-gen έκδοση που θα αποκτήσετε.
Αναλυτικές πληροφορίες για τα modes μπορείτε να διαβάσετε στο FIFA 14 review του PS3 που αφορά επίσης και τις εκδόσεις για Xbox 360 και PC οι οποίες έχουν ελάχιστες διαφορές μεταξύ τους.

Online
Δοκιμάζοντας να παίξω online στο FIFA 14, διαπίστωσα ότι δύο εβδομάδες μετά το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του PS4 υπάρχουν αντίπαλοι στα φιλικά και το Ultimate Team, δύσκολα όμως θα βρείτε άτομα για το Seasons mode, εκτός κι αν μπείτε βράδυ στις “καλές ώρες”. Σαββατοκύριακο μεσημέρι κι ήταν μόλις 3.000 άτομα online. Ο αριθμός αυτός αφορά κατά πάσα πιθανότητα ευρωπαϊκό server.



Ignite Engine
Η νέα πολυδιαφημισμένη game engine της EA Sports βρίσκεται εδώ και αποτελεί τη βάση της επιτυχίας του νέου FIFA. Οι αλλαγές είναι εντυπωσιακές. Στο κομμάτι του A.I., ανεξάρτητα από το πόσα χρόνια παίζατε FIFA μέχρι σήμερα, η συγκεκριμένη έκδοση θα σας βασανίσει περισσότερο από ποτέ με τον υψηλό βαθμό δυσκολίας της. Με μια μεσαία δυσκολία θα σας είναι δύσκολο να πετύχετε γκολ, ενώ στο Legendary επίπεδο μέχρι στιγμής έχω σκοράρει μόνο ενάντια σε ομάδες ίσου ή κατώτερου επιπέδου. Για να καταφέρετε να επιβληθείτε σε μια καλύτερη ομάδα, θα μοχθήσετε και θα στηριχθείτε στην τύχη σας και στην καλή άμυνά σας κι αυτό διότι η CPU είναι αλάνθαστη. Από τη μία η αμυντική λειτουργία και των δύο ομάδων δεν αφήνει περιθώρια για κάθετες μπαλιές, απ’ την άλλη οι τερματοφύλακες πιάνουν…τα άπιαστα, από τετ-α-τετ που δεν σώζονται μέχρι φάουλ στο παραθυράκι.

Η Ignite Engine φέρνει ακόμη μία βελτίωση που αφορά το collision detection. Κάθε σύγκρουση παίκτη δεν μετριέται πλέον…με τα μέτρα, αλλά με τα εκατοστά! Αν πατήσετε το πόδι αντιπάλου σας ή σας το πατήσουν πάνω στη διεκδίκηση τότε δίνεται φάουλ ή πλεονέκτημα, ανάλογα τη φάση. Αν ένας αδύναμος παίκτης σας συγκρουστεί με έναν μυώδη, έστω και εκτός φάσης κι ενώ τον ελέγχετε με σκοπό να πιέσετε, τότε θα πέσει κάτω απ’ τη σύγκρουση και το παιχνίδι θα συνεχιστεί κανονικά. Πλέον τα στατιστικά ποδοσφαιριστών παίζουν καθοριστικό ρόλο στις συγκρούσεις και στις διεκδικήσεις της μπάλας χαμηλά ή ψηλά. Απ’ την άλλη μου δόθηκε η αίσθηση ότι οι παίκτες μου δεν ήταν τόσο ευλύγιστοι όσο θα ήθελα, δηλαδή δεν μπορείτε να αλλάξετε απότομα και αφύσικα στάση σώματος όπως στις προγενέστερες εκδόσεις, κάτι που έχει αντίκτυπο από τις πάσες μέχρι και το στοπάρισμα της μπάλας.


Αυτό που προσωπικά μου άρεσε περισσότερο από κάθε άλλο ποδοσφαιράκι που έχω παίξει μέχρι σήμερα είναι το δικαίωμα αλλαγής αποφάσεων. Αν για παράδειγμα έχετε πατήσει το κουμπί του σουτ για να διεκδικήσετε την μπάλα (ως αμυντικός) και δείτε ότι τελικά ήρθε κατευθείαν στα πόδια σας, τότε πατώντας πάσα ή σέντρα και την αντίστοιχη κατεύθυνση αλλάζετε την απόφασή σας τελευταία στιγμή! Αυτό είναι κάτι εξαιρετικά χρήσιμο, τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά καθότι μια πάσα από ένα σουτ όταν βρίσκεστε στη μικρή περιοχή του αντιπάλου, είναι κρίσιμης σημασίας. Στον δε τομέα της άμυνας, οι λειτουργίες έχουν πολύ καλύτερη ανταποκρίση και ακρίβεια.

πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top