APRILIA: Ξεκίνησαν οι δοκιμές για τον Marco Melandri, ενώ ο Sylvain Guintoli επανέρχεται μετά τον τραυματισμό του!

0
Ο SYLVAIN GUINTOLI ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΚΡΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΝΑΡΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙΟ ΤΟΥ ΩΜΟ, ΕΝΩ Ο MARCO MELANDRI ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ RSV4 ΤΟΥ.

Ο καιρός σίγουρα δεν βοήθησε την αγωνιστική ομάδα της Aprilia, κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Όπως συνέβη στο Portimao, έτσι και στη πίστα της Jerez οι καιρικές συνθήκες επηρέασαν την πρόοδο των δοκιμών και κατά συνέπεια το τελικό set-up πριν από την αναχώρηση για το Phillip Island. Μόνο τη δεύτερη ημέρα, οι αναβάτες κατάφεραν να κάνουν μερικούς γύρους, σε μια πίστα που ήταν μεν στεγνή, αλλά όχι ιδανική σε ότι αφορά το θέμα της πρόσφυσης.

Σε κάθε περίπτωση, οι σημαντικές πληροφορίες δεν βασίζονται στους χρόνους των γύρων. Στην πραγματικότητα, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον Sylvain Guintoli, και την επιστροφή του στην πίστα, μετά από τον τραυματισμό του στα μέσα του 2013 και την μακρά περίοδο ανάρρωσης από τη διπλή χειρουργική επέμβαση στο δεξιό ώμο του. Ο Γάλλος αναβάτης δεν έχει οδηγήσει από τον τελευταίο αγώνα της περασμένης σεζόν, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Jerez. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν ενθαρρυντικές. Μετά από μια προσεκτική αρχή για την εκ νέου εξοικείωση με την μοτοσυκλέτα του, τα αντανακλαστικά του λειτούργησαν αυτόματα, με αποτέλεσμα το χαμόγελο να καρφωθεί στο πρόσωπο του Sylvain : ο ώμος αντέδρασε καλά. Εξακολουθεί να χρειάζεται κάποιον ιδιαίτερο χειρισμό αλλά όλες οι προϋποθέσεις υπάρχουν για να ξεκινήσει η σεζόν με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Προς το τέλος της δεύτερης ημέρας, ο Sylvain έπεσε, κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης με χαμηλή ταχύτητα, αλλά ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί. Ο Guintoli έκανε 68 γύρους, με καλύτερο χρόνο του το 1'42 0.605.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Sylvain Guintoli, δήλωσε : "Είναι υπέροχο να βρίσκομαι και πάλι εδώ, μετά από έναν μακρύ χειμώνα απουσίας! Χθες ανακάλυψα ξανά την RSV4 μου σε βρεγμένη πίστα, ενώ σήμερα επιτέλους καταφέραμε να κάνουμε και κάποιους γύρους σε στεγνή. Βρήκα το ρυθμό και τα κρατήματα μου, αμέσως με το που ανέβηκα πάνω στην μοτοσυκλέτα. Είναι λίγο σαν το ποδήλατο: Είναι δύσκολο να ξεχάσουμε πώς γίνεται αν έχουμε κάνει έστω και μία φορά. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την προετοιμασία και ο ώμος μου αν και είναι πολύ κουρασμένος τώρα, δείχνει να ανταποκρίνεται πολύ καλά. Ελπίζω, ότι έχω αφήσει τα δύσκολα πίσω μου και ότι δεν θα προκύψουν άλλα προβλήματα. Τώρα αυτό που προέχει είναι να επιστρέψω στο σπίτι και να προετοιμαστώ για τον αγώνα στο Phillip Island. Νιώθω ανακουφισμένος, γιατί πριν έρθω ήμουν πολύ ανήσυχος. Στην πραγματικότητα, μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες απουσίας από τις πίστες, δεν ήμουν καν σίγουρος εάν θα είμαι σε θέση να οδηγώ, αλλά τώρα ξέρω ότι είμαι έτοιμος για την Αυστραλία. "

Με ανακοίνωση της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia, ο Marco Melandri είναι και επίσημα πλέον αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας για τη σεζόν 2014, του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος SBK. Ο αναβάτης από τη Ravenna υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους, με δυνατότητα ανανέωσης. Για τον Marco, η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ουσιαστικά "επιστροφή στο σπίτι", καθώς ο Ιταλός αναβάτης έχει στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής με την ομάδα της Aprilia, σε αγώνες GP 250 το 2002. Γεννημένος το 1982 , ο Marco Melandri ξεκίνησε την καριέρα του σε πολύ νεαρή ηλικία, κάνοντας το ντεμπούτο του σε αγώνες mini-moto, για να γίνει πρωταθλητής Ιταλίας το 1992 και το 1994. Στην αγωνιστική του πορεία ο Marco στέφθηκε πρωταθλητής Ιταλίας και στην κατηγορία των 125 κυβικών το 1997 ενώ τον επόμενο χρόνο μεταπήδησε στην κατηγορία των 250 κυβικών. Το 2000 κατάφερε να φτάσει στο νούμερο πέντε της κατάταξης αναβατών, στην τρίτη το 2001, ενώ το 2002 κατάφερε να κατακτήσει τον Παγκόσμιο τίτλο, τερματίζοντας στην πρώτη θέση, με συνολικά 9 νίκες και 2 βάθρα, σε 16 αγώνες.  Αλλά και στους αγώνες MotoGP, o Melandri κατάφερε αμέσως να αναγνωριστεί ως κορυφαίος αναβάτης, κερδίζοντας συνολικά 22 αγώνες, ενώ έχει ανέβει στο βάθρο 62 φορές. Το 2011, ο Marco μετακινήθηκε στους αγώνες Superbike, οπού με τις υψηλές επιδόσεις του, κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση το 2012 και στην τέταρτη το 2013, κατακτώντας 13 νίκες και 38 τερματισμούς στο πόντιουμ.

Για το ξεκίνημα της σεζόν, ο Marco βρέθηκε στην πίστα Portimao, της Πορτογαλίας για τις πρώτες δοκιμές, οι οποίες οργανώθηκαν από την αγωνιστική ομάδα της Aprilia, την ομάδα που κατέκτησε τον τίτλο της κατασκευάστριας εταιρίας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η ομάδα εκμεταλλεύτηκε στο μέγιστο τις τρεις ημέρες δοκιμών με το νεοφερμένο Marco Melandri, να εργάζεται στενά με τον αναβάτη δοκιμών Alex Hofmann. Για τον αναβάτη της Ravenna, υποψήφιο για να παίξει ένα σημαντικό ρόλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει στις 23 Φεβρουαρίου στην Αυστραλία, αυτή ήταν η πρώτη του επαφή με την Aprilia RSV4, μετά την χειμερινή του διακοπή.

Αφού εξοικειώθηκε λίγο με την μοτοσυκλέτα , ο Marco επικεντρώθηκε στην προετοιμασία για τον πρώτο αγώνα της σεζόν. Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, με βροχή και χαμηλές θερμοκρασίες για τις δύο πρώτες ημέρες , η ιταλική ομάδα ήταν σε θέση να επωφεληθεί από τη δοκιμή και να τελειοποιήσει την μοτοσυκλέτα που κυριάρχησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Η τρίτη και τελευταία ημέρα, από την άλλη πλευρά, επέτρεψε σε όλους να πιέσουν πιο σκληρά, πάρα το γεγονός ότι το κρύο και η άσφαλτος τους έβαζε όρια. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών ο Melandri έκανε 175 γύρους με καλύτερο χρόνο του το 1'43 .1

Marco Melandri: «Λαμβάνοντας υπόψη τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, οι δύο πρώτες ημέρες πήγαν λίγο χαμένες. Η τελευταία μέρα όμως, ήταν μια ιδιαίτερη μέρα. Κάναμε μεγάλη πρόοδο με τα ηλεκτρονικά, αλλά είχαμε μερικά προβλήματα με τις ρυθμίσεις του πλαισίου. Προς το τέλος των δοκιμών αρχίσαμε να καταλάβουμε ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για το οδηγικό μου στυλ. Ελπίζω ότι θα μπορούμε να επιστρέψουμε στην πίστα για λίγες ακόμα δοκιμές πριν από τον πρώτο γύρο στο Phillip Island» .

Ο Romano Albesiano, υπεύθυνος της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia, δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια αυτών των τριών ημερών, ο Melandri ήταν αρκετά ευχαριστημένος σχετικά με τις αλλαγές των ηλεκτρονικών, όμως οι ρυθμίσεις πλαισίου του RSV4 για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του οδηγού θέλουν λίγο δουλειά ακόμα. Είμαστε στο σωστό δρόμο, αλλά για να περάσουμε στο τελικό στάδιο, πρέπει να καταλήξουμε στο τελικό set-up το οποίο θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευτούμε όλες τις δυνατότητες του αναβάτη μας.

Η συλλογή τίτλων της Aprilia, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, περιλαμβάνει πέντε παγκόσμιους τίτλους (2 αναβάτη και 3 κατασκευαστή), με 38 νίκες και το εντυπωσιακό νούμερο των 93 βάθρων, καθώς και 16 τερματισμούς στο πόντιουμ. Συνολικά, στην σύντομη ιστορία της, η Aprilia μπορεί να υπερηφανεύεται για 52 παγκόσμιους τίτλους (38 σε MotoGP, 5 σε Superbike σε 9 σε αγώνες off-road), και εκατοντάδες νίκες σε αγώνες παγκοσμίου επιπέδου, γεγονός που την καθιστά την πιο νικηφόρα ιταλική και ευρωπαϊκή μάρκα αγώνες μοτοσυκλέτας.

Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top