Δοκιμές Sepang ΙΙ, 2η μέρα: Ισπανική επέλαση! (UPD)

0
Με τον Dani Pedrosa να ανεβάζει ρυθμό και να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο ολοκληρώθηκε η 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης στην πίστα Sepang της Μαλαισίας. Με την κατάσταση της πίστας σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με την πρώτη ημέρα, οι χρόνοι παρουσίασαν σημαντική βελτίωση.

O Pedrosa έχοντας ξεπεράσει το τζετ-λαγκ, άρχισε να ανεβάζει ρυθμό καταφέρνοντας μάλιστα να βελτιώσει τον καλύτερο χρόνο που είχε σημειώσει κατά την πρώτη επίσκεψη στη Sepang, στις αρχές του μήνα. Ο Ισπανός έκανε σήμερα 2:00.039, ενώ στο πρώτο τεστ είχε καλύτερη προσωπική επίδοση το 2:00.223.

«Τα πράγματα πήγαν καλύτερα το απόγευμα. το πρωί είχαμε κάποια θέματα και δεν ήμουν σε θέση να οδηγήσω άνετα. Αναγκάστηκα να σταματήσω νωρίς ώστε να κάνουμε μεγάλες αλλαγές στη μοτοσυκλέτα και μετά το μεσημεριανό διάλειμμα, όταν επέστρεψα στην πίστα αισθανόμουν πολύ πιο άνετα και έκανε περισσότερους γύρους», δήλωσε ο Pedrosa στο τέλος της ημέρας και πρόσθεσε: «Εστιάσαμε στο μπροστινό και βρήκαμε ένα καλό setup. Αύριο θα ρίξουμε το βάρος της δουλειάς μας στο να βελτιώσουμε το πίσω μέρος γιατί θα πρέπει να κάνουμε το νέο πίσω λάστιχο να δουλέψει καλύτερα ώστε να αυξήσουμε την πρόσφυση. Αν όλα πάνε καλά είναι πολύ πιθανό να κάνουμε και προσομοίωση αγώνα».

Πίσω του πλασαρίστηκαν δύο συμπατριώτες του που αποτελούν τις ευχάριστες εκπλήξεις μέχρι στιγμής των δοκιμών.

Ο λόγος για τον Aleix Espargaro με την FTR-Yamaha της κατηγορίας Open που κάνει εκπληκτικά πράγματα και τον Alvaro Bautista που κινήθηκε ταχύτατα με την RC213V της «δορυφορικής» GO&FUN Gresini.

Στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Valentino Rossi με την YZR-M1 όντας 0.566" πιο αργός από τον

Pedrosa και αρκετά μακριά από τον καλύτερο προσωπικό του χρόνο που είχε σημειώσει στο πρώτο τεστ.
 
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ 2ης ΜΕΡΑΣ

Σχεδόν δύο δέκατα πιο αργός από τον Doctor ήταν ο Andrea Dovizioso με την Ducati D16, εν αναμονή της απόφασης της ιταλικής ομάδας για το αν θα συνεχίσει με μοτοσυκλέτα προδιαγραφών Factory ή τα ακολουθήσει το δρόμο της Open.

H μοτοσυκλέτα που δοκίμασε σήμερα ο Dovi ήταν προδιαγραφών Open με τα στάνταρ ηλεκτρονικά της Magneti Marelli (ECU και λογισμικό) και ρεζερβουάρ 24 λίτρων. Στο τέλος της ημέρας είπε πως τα ηλεκτρονικά ήταν λίγο χειρότερα από αυτά της Ducati, ενώ διευκρίνισε πως δεν δοκίμασε την πιο μαλακή γόμα της Bridgestone που θα είναι διαθέσιμη για τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας.

Ο Stefan Bradl πλασαρίστηκε στην 6η θέση, ενώ αισθητά βελτιωμένος παρουσιάστηκε ο Cal Crutchlow, που έκανε τον 7ο καλύτερο χρόνο.

Ο Pol Espargaro που είχε και πτώση, ήταν 8ος, μπροστά από τον εκνευρισμένο και απογοητευμένο από την απόδοση των νέων πίσω ελαστικών της Bridgestone, Jorge Lorenzo.

O Ισπανός δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο της ημέρας να νοιώσει άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα του με αποτέλεσμα να βελτιώσει ελάχιστα το χρόνο του σε σχέση με την πρώτη ημέρα. Ήταν τέτοια η δυσφορία του που αρνήθηκε να μιλήσει στους εκπροσώπους του Τύπου λέγοντας πως δεν είχε να πει κάτι διαφορετικό σε σχέση με χθες...

Την 10άδα έκλεισε ο Bradley Smith. Σημειώστε ότι τόσο ο Βρετανός όσο και ο Pol Espargaro έχουν στη διάθεσή τους από την Τετάρτη το seamless κιβώτιο της Yamaha.

Σε ρηχά νερά κινήθηκε και ο Nicky Hayden με την Open της Honda, που έκλεισε τη μέρα στη 14η θέση, 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Pedrosa και 1,8" πίσω από την Open του Aleix Espargaro. Ο

Πρωταθλητής του 2006 επιμένει πως το βασικό πρόβλημα της μοτοσυκλέτας είναι η έλλειψη δύναμης.







πηγη

Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top