Destiny Review

0
Το Destiny αποτέλει αδιαμφησβήτητα έναν από τους πιο σημαντικούς τίτλους των τελευταίων ετών κι όχι άδικα, καθώς είναι το πρώτο παιχνίδι της Bungie μετά τα Halo. Το σχέδιo της εταιρείας μεγαλεπήβολο: ένα παιχνίδι με ξεκάθαρη δομή ΜΜΟ απευθυνόμενο όμως σε ένα κοινό όπως οι console gamers, το οποίο μέχρι τώρα δεν είχε ανάλογη εμπειρία. Το fps περυτίλιγμα, το αστείρευτο ταλέντο της Bungie και τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολλάρια για διαφήμιση, είχαν ως αποτέλεσμα το Destiny να συνοδεύεται από τεράστιο ενθουσιασμό και προσδοκίες. Είναι όμως πραγματικά ένα παιχνίδι που αφήνει το δικό του στίγμα στη βιομηχανία των videogames;

Το Destiny είναι μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας, με έναν απλό σκελετό και με αρκετό φαινομενικό βάθος όσον αφορά τον κόσμο όπου διαδραματίζεται. Μία μυστηριώδης λευκή σφαίρα με το όνομα traveller εμφανίζεται στο γαλαξία και επιτρέπει στους ανθρώπους να χτίσουν αποικίες και βάσεις και σε άλλους πλανήτες. Η “χρυσή εποχή” όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, διακόπτεται όταν ένας αρχέγονος εχθρός του traveller, o στρατός των the darkness, επιτίθεται στην ανθρωπότητα και την απειλεί με αφανισμό. Με τη βοήθεια του traveller, κάποιοι εναπομείναντες άνθρωποι καταφέρνουν να ξεφύγουν και να χτίσουν στη Γη το τελευταίο μεγάλο οχυρό της ανθρωπότητας ονόματι the city. Εκεί προετοιμάζουν την αντεπίθεσή τους, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να προστατέψουν το traveller από τα χέρια των εχθρών. Εδώ εμφανίζεστε εσείς, όπου ως guardian πρέπει να επιτύχετε τη δύσκολη αυτή αποστολή που σας έχει ανατεθεί. Μοναδικός σας σύμμαχος το ghost, μία ρομποτική μικροκατασκευή από το ίδιο το traveller που σκοπό έχει να σας κατευθύνει στον αφιλόξενο κόσμο του παιχνιδιού.

Το Destiny είναι mmofps και δανείζεται πολλά στοιχεία από αγαπημένους τίτλους όπως το Borderlands και το Halo, σε μία ενιαία δομή που θυμίζει έντονα World of Warcraft και προσφέρει ένα ομολογουμένως νέο και αρκετά εξεζητημένο είδος παιχνιδιού. Στην αρχή ορίζετε την class του χαρακτήρα σας (hunter, warlock, titan) και επιλέγετε κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά όπως τη φυλή του, το φύλο του, το πρόσωπό του και άλλα. Κάθε class έχει διαφορετικό skill system και διαφορετικές ειδικές δυνάμεις, οπότε η επιλογή του χαρακτήρα σας πρέπει να συμβαδίζει με την εμπείρια που θέλετε να βιώσετε στο παιχνίδι.

Guardian εν δράσει.
Guardian εν δράσει.

Ο χαρακτήρας σας μπορεί να ανεβαίνει level κερδίζοντας πόντους εμπειρίας, να βρίσκει συνεχώς νέο εξοπλισμό και όπλα, τα οποία όπως στο Borderlands αλλά και σε παραδοσιακά action rpg διακρίνονται για τη σπανιότητά τους βάσει του χρώματος, με τα άσπρα όπλα να είναι κοινά, τα πράσινα και τα μπλε πιο σπάνια, τα μοβ legendary κλπ. Από το Borderlands δανείζεται και το skill system, το οποίο όμως εδώ έχει μεγαλύτερο βάθος, καθώς μπορείτε να αναπτύξετε πιο διεξοδικά τις ικανότητές σας, επιλέγοντας ικανότητες που ταιριάζουν τόσο στην ιδιοσυγκρασία σας ως παίκτη, όσο και στον εξοπλισμό σας. Μάλιστα από το level 15 και μετά μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη subclass που έχει το δικό της skill tree και προσφέρει νέες δυνατότητες στον χαρακτήρα σας, σε περίπτωση που επενδύσετε πόντους εμπειρίας αναβαθμίζοντάς τη. Skill trees δεν έχει μόνο η class του χαρακτήρα άλλα και ο εξοπλισμός και τα όπλα, οπότε όσο περισσότερο τα χρησιμοποιείτε τόσες περισσότερες δυνατότητες και τροποποιήσεις ξεκλειδώνονται. Οι επιλογές παραμετροποίησης τόσο με τα skill trees του χαρακτήρα, όσο και με τα skill trees του εξοπλισμού, προσφέρουν τεράστια ποικιλία και ιδιαίτερα όταν αρχίζετε και χτίζετε σταδιακά τον χαρακτήρα σας, είναι δεδομένο ότι θα εθιστείτε προσπαθώντας να τον κάνετε όλο και πιο ισχυρό.

Πέρα από την παραμετροποίηση των skills του χαρακτήρα και τον εξοπλισμό που βρίσκετε από τα κουφάρια των εχθρών, επισκεπτόμενοι την πόλη μπορείτε να επικοινωνείτε με ΑΙ χαρακτήρες οι οποίοι σας δίνουν εξοπλισμό όταν ολοκληρώνετε συγκεκριμένες αποστολές, αποκρυπτογραφούν τον εξοπλισμό που βρίσκετε στο πεδίο της μάχης, σας πουλάνε όπλα ή σας αναθέτουν bounties που δίνουν glimmer (η νομισματική μονάδα του παιχνιδιού) και πόντους vanguard reputation πόντους. Η συλλογή συγκεκριμένου (μεγάλου) αριθμoύ τέτοιων πόντων σας ανεβάζει το vanguard rank, κάτι που βοηθάει να αγοράσετε πολύ ισχυρά όπλα ή εξοπλισμό όταν φτάσετε σε πολύ υψηλά level. Στην πόλη επίσης βρίσκετε διάφορους ακόμη εκπροσώπους από άλλες φατρίες όπως οι dead orbit που με τη σειρά τους προσφέρουν πολύ ισχυρό εξοπλισμό αν ανέβειτε το rank της δικιάς τους φατρίας. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι στην πόλη η κάμερα από πρώτο πρόσωπο γυρνάει σε τρίτο πρόσωπο, ενώ είναι απενεργοποιημένες δυνατότητές όπως το διπλό άλμα και άλλες.

Στο πεδίο της μάχης κάθε σας κίνηση αποπνέει έναν αέρα Halo, καθώς το Destiny έχει πάρει τα καλύτερα στοιχεία του Halo όπως η στιβαρότητα των όπλων, ο φρενήρης ρυθμός των μαχών και η εξαιρετικά απρόβλεπτη νοημοσύνη των εχθρών. Σε πολλά σημεία καταφέρνει και εξελίσσει την δοκιμασμένη συνταγή με πιο αληθοφανή animation στις κινήσεις σας και με ακόμη πιο προχωρημένη εχθρική νοημοσύνη στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας. Κάποια μικρά ατοπήματα στη νοημοσύνη χαμηλότερης δυναμικότητας εχθρών στο normal κάνουν την εμφάνισή τους, αλλά σε καμία περίπτωση δεν χαλάνε την εμπειρία που προσφέρει το πιστολίδι. Εξαιρετικός είναι και ο χειρισμός των οχημάτων που ελέγχετε και με τα οποία κατά κύριο λόγο μεταφέρεστε από περιοχή σε περιοχή.

Μάλιστα σε κάποιες αποστολές βρίσκετε και οχήματα με πυροβόλα τα οποία ελέγχετε για σύντομο χρονικό διάστημα και προσφέρουν εφάμιλλης ακρίβειας πιστολίδι.

Ένα από τα εντυπωσιακά αφεντικά του παιχνιδιού.
Ένα από τα εντυπωσιακά αφεντικά του παιχνιδιού.

Αυτό που αλλάζει σε μεγάλο βαθμό τη φιλοσοφία του Destiny σε σχέση με τα άλλα fps είναι αφενός ο σκοπός του παιχνιδιού και αφετέρου η ενιαία εικόνα του κόσμου του. Συγκεκριμένα, το παιχνίδι δεν τελειώνει με την ολοκλήρωση της κύριας ιστορίας, αλλά μοιάζει με έναν ζωντανό οργανισμό που συνεχώς αναπτύσεται, καθως ξεκλειδώνονται νέες αποστολές και είδη αποστολών οι οποίες όμως για να γίνουν διαθέσιμες πρέπει να βρίσκεστε στο ανάλογο level και να έχετε συγκεκριμένο εξοπλισμό. Έτσι αυτοσκοπός σας γίνεται αποκλειστικά η δυνάμωση του χαρακτήρα σας και η ενδελεχής αναζήτηση του καλύτερο δυνατού εξοπλισμού. Η εξέλιξη του χαρακτήρα σας γίνεται μέσα από την ολοκλήρωση των διαφορετικών ειδών αποστολών του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, στους διάφορους πλανήτες (Γη, Σελήνη, Αφροδίτη, Άρης) βρίσκετε διάσπαρτα διαφορετικά είδη παιχνιδιών που εξυπηρετούν θεωρητικά εώς ένα βαθμό διαφορετικά είδη παικτών. Έτσι αρχικά βρίσκετε τις story missions που είναι σόλο αποστολές, τις strike missions όπου συνεργάζεστε με δύο ακόμη παίκτες, τις patrol missions όπου αναλαμβάνετε μικρές αποστολές και μπορείτε να παίζετε είτε μόνοι είτε με άλλους παίκτες και τα crucible modes όπου αντιμετωπίζετε άλλους παίκτες.

Οι story missions είναι οι αποστολές όπου κατά κύριο λόγω ξετυλίγεται το σενάριο του παιχνιδιού και είναι προσβάσιμες ακόμη και σε όσους αγοράσαν το Destiny αποκλειστικά για το single-player περιεχόμενό του. Οι story missions συγκαταλέγονται στον ενιαίο κόσμο του παιχνιδιού κι έτσι μπορείτε να βρείτε μπροστά σας κι άλλους παίκτες, σε περιοχές όπου επιτρέπεται τόσο το respawn εχθρών, όσο και το δικό σας respawn σε περίπτωση που πέσετε στην μάχη. Όμως ανά τακτά διαστήματα εισέρχεστε σε ζώνες που αποκόβουν τους υπόλοιπους παίκτες από το παιχνίδι σας, αλλά σε περίπτωση που χάσετε πρέπει να ξεκινήσετε από το αμέσως προηγούμενο checkpoint. Παρά τις υποσχέσεις ότι το single-player περιεχόμενο του Destiny μπορεί να απορροφήσει και τον μοναχικό παίκτη, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Οι επαναλαμβανόμενες αποστολές, η μάλλον χαλαρή αφηγηματική πλοκή, το μηδαμινό δέσιμο με τον χαρακτήρα σας καθόλη τη διάρκεια του τίτλου και αυτή η επιφανειακή προσέγγιση του πλούσιου σύμπαντος του παιχνιδιού, σίγουρα δεν είναι αυτό που περιμέναμε. Για να ξεκαθαρίσω, προφανώς κατανοώ την mmo φύση του τίτλου, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για το τόσο άψυχο αποτελέσμα σε αυτόν τον τομέα.

Αλλά ακόμη κι αν θεωρήσουμε εώς ένα σημείο λογική την αραιή εμφάνιση των cutscenes και την άψυχη αφηγηματική πλοκη κάθε αποστολής, συνυπολογίζοντας τον mmo χαρακτήρα του Destiny, είναι αδιανόητο να μην προσφέρει ποικιλία στο ίδιο το gameplay και να σας αναγκάζει συνεχώς να να κάνετε τα ίδια πράγματα μέχρι να βρείτε κάποιο αφεντικό για να εξολοθρεύσετε και να ολοκληρώσετε την αποστολή. Και ποια είναι ακριβώς αυτά τα πράγματα; Σκανάρετε και ξανασκανάρετε υπολογιστικά συστήματα, περιοχές, πόρτες και άλλες κατασκευές με τη βοήθεια του ghost και προσπαθείτε να εξοντώσετε τους εχθρούς σας, μέχρι να τελειώσει η διαδικασία του σκαναρίσματος για να προχωρήσετε παρακάτω. Και μιλάμε για παιχνίδι από τους δημιουργούς του Halo, όχι του... Conduit!

Ο σχεδιασμός των πλανητών είναι εκπληκτικός.
Ο σχεδιασμός των πλανητών είναι εκπληκτικός.

Πέρα όμως από τις ελλειπέστατες story missions και τη σαφέστατη απογοήτευση που προκαλεί το single-player περιεχόμενο, ο κόσμος του Destiny ευτυχώς είναι ένας μικρός παράδεισος για όσους αρέσκονται σε συνεργατικό παιχνίδι, καθώς οι strike missions τους αποζημιώνουν με το παραπάνω.

Στις strike missions μπορείτε είτε να δημιουργήσετε μία ομάδα τριών παικτών από φίλους σας στο PSN ή στο Xbox Live, είτε απλά μέσω matchmaking να μπείτε σε μία ομάδα και να παίξετε σε μαζί με άλλους χωρίς chat party. Η εμπειρία των strike missions είναι συναρπαστική καθώς τα κύματα των εχθρών είναι μεγάλα, ενώ οι μάχες με τα αφεντικά απαιτούν γρήγορα αντανακλαστικά και στρατηγική για να βρείτε τα σημεία που σας εξυπηρετούν ώστε να αποσπάτε των προσοχή τους. Όπως και στις story missions, υπάρχουν ζώνες όπου επιτρέπεται τόσο το respawn των εχθρών όσο και το άμεσο respawn του χαρακτήρα σας, αλλά και ζώνες όπου απαγορεύεται. Σε αυτή την περίπτωση, αν κάποιος συμπαίκτης σας πέσει στη μάχη, μπορείτε να τον επαναφέρετε πριν γίνει αυτόματα respawn μετά από 45 δευτερόλεπτα, ενώ αν και οι τρεις τεθούν εκτός μάχης τότε το παιχνίδι σας επαναφέρει στο προηγούμενο checkpoint.

Αντίθετα, οι patrol missions προσφέρουν ελεύθερη περιπλάνηση στην επιφάνεια κάθε πλανήτη, όπου αναλαμβάνετε μικρές αποστολές, ψάχνετε για loot και καθαρίζετε εχθρούς, με σκοπό να grindάρετε, εξελίσσοντας τα όπλα σας και ολοκληρώνοντας τα bounties που βρίσκετε στην πόλη. Στη σχετικά χαλαρή και ανιαρή εμπειρία που προσφέρουν oι patrol missions, έρχονται να σπάσουν την μονοτονία τα public events τα οποία συμβαίνουν τυχαία σε κάποια περιοχή. Σεε αυτά μαζί με τους υπόλοιπους παίκτες που βρίσκονται στην περιοχή, προσπαθείτε να προστατέψετε κάποιο συγκεκριμένο αντικείμενο από τους εχθρούς, να κυνηγήσετε κάποιον συγκεκριμένο στόχο κλπ.

Για όσους αρέσκονται σε pvp μονομαχίες τα crucible modes είναι μονόδρομος, καθώς προσφέρουν διαδυκτιακές μάχες ενάντια σε άλλους παίκτες. Η ποικιλία των crucible modes δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα παραδοσιακά multiplayer fps. Mπορείτε να πολεμάτε σε μάχες έξι εναντίον εξι για τον έλεγχο βάσεων σε κάθε περιοχή, να απολαμβάνετε ατέρμονο πιστολίδι με νικήτρια την ομάδα που προκαλεί τους περισσότερους θανάτους κλπ. Πέρα από τα βασικά είδη παιχνιδιού, μπορείτε να υπάρχουν και έκτακτα crudible events που είναι διαθέσιμα για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως το salvage event στο οποίο σκανάρετε αρχαία αντικείμενα πριν προλάβουν οι αντιπαλοί σας. Όλες οι pvp αναμετρήσεις διαδραματίζονται σε μία ξεχωριστή περιοχή ονόματι crucible η οποία περιέχει 11 διαφορετικούς χάρτες. Η εμπειρία του vs multiplayer είναι ικανοποιητική, με τις μάχες να έχουν γρήγορο ρυθμό και με τοποθεσίες που προσφέρονται για διαφορετικόυς τρόπους προσέγγισης της κάθε μάχης, αν και πολλές φορές η σχετική έλλειψη ισορροπίας στις ομάδες χαλάει την εμπειρία.

Αυτό συμβαίνει γιατί ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό που έχει κερδίσει από όλες τις αποστολές του παιχνιδιού κι έτσι παρατηρούνται αρκετές διαφορές δυναμικότητας μεταξύ των παικτών.

Tο vs multiplayer έχει ρυθμό αλλά όχι απόλυτη ισορροπία.
Tο vs multiplayer έχει ρυθμό αλλά όχι απόλυτη ισορροπία.

Ολοκληρώνοντας το story mode καθώς και το μεγαλύτερο μέρος είτε των co-op είτε των pvp αποστολών, ύστερα από ένα μέσο διάστημα περίπου 20 ωρών φτάνετε στο level 20 και ξεκλειδώνετε το end game περιεχόμενο του Destiny. Μετά το level 20 δεν μπορείτε να ανεβείτε level κερδίζοντας πόντους εμπειρίας, αλλά μόνο βρίσκοντας εξοπλισμό που έχει light και βρίσκεται είτε σε rare είτε σε legendary αντικείμενα. Στα περισσότερα mmo από αυτό το σημείο ξεκινάει το κανονικό παιχνίδι, αλλά το Destiny φαντάζει λίγο απροετοίμαστο, καθώς το end game περιεχόμενο δεν είναι πλήρες.

Συγκεκριμένα ξεκλειδώνεται η strike playlist που είναι οι strike missions του κανονικού παιχνιδιού σε διαφορετικό βαθμό δυσκολίας και με πολύ πιο ισχυρούς εχθρούς. Επιπλέον κάθε μέρα βγαίνουν μία story mission και μία strike mission, οι οποίες όμως και πάλι δεν προσφέρουν νέες αποστολές ή νέα αφεντικά, αλλά μόνο υψηλότερο επίπεδο δυσκολίας. Έτσι για να μπορέσετε να ανεβάσετε το level του χαρακτήρα σας πρέπει να κάνετε ανελέητο grinding, παίζοντας δεκάδες φορές τις ίδιες αποστολές και σκοτώνοντας συνεχώς τα ίδια αφεντικά για να συλλέξετε τυχαία κάποιο εξοπλισμό που περιέχει light.

Το αν αυτή η επανάληψη των αποστολών σταθεί εμπόδιο στον εθισμό σας να βρείτε τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό, εξαρτάται καθαρά από την ιδιοσυγρασία σας και την πρώτερη εμπειρία σας σε παιχνίδια που απαιτούν grinding.

Μία άλλη εναλλακτική επιλογή για αναζήτηση εξοπλισμού είναι να βρίσκετε loot μέσα στα σεντούκια που είναι κρυμμένα στις πίστες, αλλά είναι λίγα και συνήθως προσφέρουν χαμηλής ποιότητας εξοπλισμό. Τέλος, ισχυρό εξοπλισμό μπορείτε να αγοράσετε από τους εκπροσώπους των διαφορετικών φατριών, αλλά πρέπει σε κάθε μία από αυτές να έχετε συγκεκριμένο rank, στοιχείο που σας αναγκάζει να κάνετε grind για να ανεβάσετε σταδιακά είτε το vanguard είτε το crucible rank σας και να ασχοληθείτε είτε το θέλετε είτε όχι τόσο με το co-op όσο και με το pvp.

Φτάνοντας στο level 26 μπορείτε να συμμετάσχετε στην πρώτη raid αποστολή του Destiny και εδώ είναι πραγματικά που το παιχνίδι προσφέρει κάτι πραγματικά πρωτόγνωρο για τα δεδομένα των κονσολών, δίνοντάς μια ιδέα για τον στόχο των δημιουργών του. Οι raid missions απαιτούν συνεργασία των παικτών της εξαμελούς ομάδας σας, οπότε και το chat party είναι απολύτως αναγκαίο για να μπορέσετε να προχωρήσετε μέχρι την ολοκλήρωση των πολύωρων αυτών αποστολών. Δεν έχετε καμία καθοδήγηση για το τί πρέπει να κάνετε και πολλές φορές πρέπει να χωριστείτε σε ομάδες των δύο για να προστατέψετε συγκεκριμένες ζώνες, να λύσετε περιβαλοντικούς γρίφους, να πάρετε σημαντικές αποφάσεις από τις οποίες εξαρτάται και η όλη επιτυχία του εγχειρήματός σας και φυσικά να αντιμετωπίσετε πανίσχυρους εχθρούς που σας κάνουν τη ζωή κόλαση. Ο ρυθμός παιχνιδιού σε σημεία είναι τόσο φρενήρης που η παραμικρή λάθος κίνηση στοιχίζει ακριβά. Λόγω της δυσκολίας των raid, το παιχνίδι σας επιτρέπει να τις ολοκληρώσετε μέσα σε διάστημα μίας εβδομάδας πριν γίνει reset και χάσετε την πρόοδό σας. Η εμπερία που προσφέρoυν τα raid χωρίς υπερβολή μπορεί να είναι και λόγος αγοράς του Destiny.

Η συνεργασία σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αναγκαία.
Η συνεργασία σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αναγκαία.

Ολοκληρώνω με το τεχνικό μέρος του Destiny, το οποίο είναι υψηλού επιπέδου και αποπνέει έναν αέρα νέας γενιάς, κυρίως λόγω του εκπληκτικού σχεδιασμού των πλανητών. Η ανάλυση 1080p, οι καλοσχεδιασμένοι εχθροί, το τεράστιο draw distance και τα πανέμορφα εφέ που είναι απόλυτα εναρμονισμένα με τον κύκλο ημέρας νύχτας, δεν σταματούν να εντυπωσιάζουν ακόμη κι αν έχετε συμπληρώσει δεκάδες ώρες παιχνιδιού. Στο ίδιο υψηλό επίπεδο βρίσκεται και η μουσική, από το επικό κεντρικό θέμα, μέχρι τα δυναμικά κομμάτια όταν γίνεται χαμός επί της οθόνης. Αντίθετα, οι ερμηνείες των ηθοποιών που παίζουν τους χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένου και του Peter Dinklage στο ρόλο του ghost, κρίνονται μάλλον διεκπεραιωτικές.

Το Destiny έρχεται σαν άλλος δούρειος ίππος στις κονσόλες, προσπαθώντας λίγο άκομψα να πάρει από το χέρι τους console gamers και να τους δείξει ένα διαφορετικό τρόπο που μπορεί να παιχτεί ένα fps σήμερα, εν μέρει παραπλανώντας τους για πράγματα που τελικά δεν έχει. Ασφαλώς είναι ένα νέο μοντέλο παιχνιδιού για τις κονσόλες με πολλά θετικά και αρκετά βασικά αρνητικά στοιχεία. Η επιτυχία του Destiny εν πολλοίς θα κριθεί από την αντοχή του στο χρόνο και την υποστήριξή του με νέο περιεχόμενο. Το οικοδόμημα έχει ήδη αναγερθεί, αλλά μένει να δούμε πόσο στέρεα είναι τα θεμέλια.
  • Διασκεδαστικό πιστολίδι
  • Απρόβλεπτοι εχθροί, κυρίως στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας
  • Πλούσιο skill system χαρακτήρα και εξοπλισμού
  • Απολαυστικό co-op
  • Οι αποστολές raid είναι νέα εμπειρία για τις κονσόλες
  • Εκπληκτικό στιλ γραφικών
  • Εξαιρετική μουσική
  • Δεν είναι για μοναχικούς παίκτες
  • Ρηχές και ανέμπνευστες σεναριακές αποστολές
  • Μάλλον φτωχό end game περιεχόμενο
  • Απαιτεί ανελέητο grinding για να παίξετε αποστολές raid
  • Διεκπεραιωτικές ερμηνείες
πηγη

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.0
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4 (review), Xbox One, PS3, Xbox 360
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Bungie
ΕΚΔΟΣΗ:Activision
ΔΙΑΘΕΣΗ:IGE
ΕΙΔΟΣ:MMOFPS
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.destinythegame.com/
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:9/9/2014
PEGI:16
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top