Ο Rossi στην καλύτερη του φόρμα

0
Ο Valentino Rossi πιστεύει ότι είναι στην καλύτερη του φόρμα στα MotoGP μετά το τέλος του πρωταθλήματος του 2014 παρά τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών.

Σύμφωνα με τις τελευταίες του δηλώσεις πιστεύει ότι θα επιστρέψει στην ανταγωνιστική διεκδίκηση του πρωταθλήματος μετά από τα τρία τελευταία χρόνια αφού τώρα θεωρεί ότι έχει κάνει καλή δουλειά στην βελτίωση του.

«Νιώθω σίγουρα στην καλύτερη δυνατή φόρμα. Είναι δύσκολο να προβλέψεις το μέλλον αλλά το σίγουρο είναι ότι έχω κάνει πολύ δουλειά προκειμένου να βελτιωθώ στις μικρές λεπτομέρειες. Τα πάντα έχουν αλλάξει στα MotoGP, και πρώτα απ’ όλα έχουν αλλάξει οι ανταγωνιστές μου. Είναι νεότεροι και πολύ πιο δυνατοί απ’ ότι στο παρελθόν. Μπορεί να είμαι μεγαλύτερος στην ηλικία αλλά νιώθω 100% έτοιμος. Η μοτοσικλέτα μου έχει αλλάξει, τα ελαστικά, τα ηλεκτρονικά… όλα αυτά έχουν αλλάξει πολύ και ιδιαίτερα ο τρόπος που πρέπει να οδηγείς είναι εντελώς διαφορετικός απ’ ότι ήταν 10 χρόνια πριν. Ωστόσο μου αρέσει να προσπαθώ και να βελτιώνομαι και αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού».

Ο Valentino είχε βάλει προσωπικό στόχο να κερδίσει τουλάχιστον 6 αγώνες στην σεζόν του 2014 προκειμένου να αποφασίσει αν πρέπει να συνεχίσει να αγωνίζεται. Αφού κατάφερε αυτό τον στόχο τώρα νιώθει έτοιμος για το επόμενο βήμα: «Ήταν μια πολύ καλή χρονιά για μένα επειδή κατάφερα να βελτιώσω την ταχύτητά μου και τα αποτελέσματά μου σε σχέση με το 2013. Αυτός ήταν πολύ σημαντικός στόχος για μένα γιατί είχα αποφασίσει ότι αν δεν τα κατάφερνα θα έπρεπε να τα παρατήσω. Κι όμως το διασκέδασα πολύ. Έκανα καλούς αγώνες και είχα μερικές πολύ καλές μάχες».

Το σίγουρο είναι ότι οι φίλοι του θα χαρούν πολύ να μάθουν τα νεά….

πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

buttons=(Accept !) days=(20)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε...
Accept !
To Top