Σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar, η οποία πραγματοποίησε έρευνα γα την αγορά mobile OS το πρώτο τρίμηνο του 2016, το Android φάνηκε να σημειώνει την μεγαλύτερη άνοδο των 2 τελευταίων ετών. Το mobile OS αναπτύχθηκε κατά 7.1%.
Πιο συγκεκριμένα στις EU5 (Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία) έχει ποσοστό 75.6%. Στην Κίνα ανέβηκε κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 77%, ενώ στις ΗΠΑ έχει το 65.5% (αύξηση 7.3%). Αναλυτής της Kantar αναφέρει ότι η ανάπτυξη του Android δεν προέρχεται μόνο από έναν ή δυο παίκτες, αλλά από διάφορα brands και οικοσυστήματα, που διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή.
Από την άλλη, η Apple δεν τα πηγαίνει τόσο καλά όσον αφορά το μερίδιο της αγοράς. Στις 5 μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές έπεσε από το 20.2% στο 18.9% για το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο. Για την ακρίβεια, το 3.3% των νέων χρηστών Android προέρχεται από το iOS. Στην Κίνα το ποσοστό του iOS έπεσε στο 21.1% από το 26.1%, που ήταν το ίδιο διάστημα πέρσι.
Ωστόσο, αυτή που έχει τις μεγαλύτερες απώλειες είναι η Microsoft, οι πωλήσεις Windows Phone έπεσαν κατά 5% συγκριτικά με την περασμένη χρονιά, φτάνοντας στο 4.9%. Σχεδόν το 7% των νέων χρηστών Android, έρχεται από Windows Phone. Η Microsoft έχασε μεγάλο ποσοστό χρηστών σε αγορές που παραδοσιακά είχε δυνατή παρουσία, όπως Ιταλία και Γαλλία, το 10% των χρηστών αυτών πήγε σε Android επιλέγοντας brands όπως Huawei, Wiko και Asus.
Στις ΗΠΑ, η ανάπτυξη του Android στηρίχθηκε σε ονόματα όπως Samsung, Motorola και LG.



Πηγή
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Πιο συγκεκριμένα στις EU5 (Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία) έχει ποσοστό 75.6%. Στην Κίνα ανέβηκε κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 77%, ενώ στις ΗΠΑ έχει το 65.5% (αύξηση 7.3%). Αναλυτής της Kantar αναφέρει ότι η ανάπτυξη του Android δεν προέρχεται μόνο από έναν ή δυο παίκτες, αλλά από διάφορα brands και οικοσυστήματα, που διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή.
Από την άλλη, η Apple δεν τα πηγαίνει τόσο καλά όσον αφορά το μερίδιο της αγοράς. Στις 5 μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές έπεσε από το 20.2% στο 18.9% για το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο. Για την ακρίβεια, το 3.3% των νέων χρηστών Android προέρχεται από το iOS. Στην Κίνα το ποσοστό του iOS έπεσε στο 21.1% από το 26.1%, που ήταν το ίδιο διάστημα πέρσι.
Ωστόσο, αυτή που έχει τις μεγαλύτερες απώλειες είναι η Microsoft, οι πωλήσεις Windows Phone έπεσαν κατά 5% συγκριτικά με την περασμένη χρονιά, φτάνοντας στο 4.9%. Σχεδόν το 7% των νέων χρηστών Android, έρχεται από Windows Phone. Η Microsoft έχασε μεγάλο ποσοστό χρηστών σε αγορές που παραδοσιακά είχε δυνατή παρουσία, όπως Ιταλία και Γαλλία, το 10% των χρηστών αυτών πήγε σε Android επιλέγοντας brands όπως Huawei, Wiko και Asus.
Στις ΗΠΑ, η ανάπτυξη του Android στηρίχθηκε σε ονόματα όπως Samsung, Motorola και LG.
Πηγή
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.